Direktlänk till inlägg 9 april 2011

Inoff. utställning

Av Sara Klingenberg - 9 april 2011 18:08


... med lilla fröken idag. Hon skötte sig finfint tycker jag. Även fast vi var inne i en ishall med många nya ljud och lukter var hon glad och alert hela tiden.  Hp och fin kritik fick hon men i konkurensen föll hon på att den andra tiken (jättesöt tjej från Caratoots) hade mer utvecklad bröstkorg och bättre päls. Kritiken finns på hemsidan. Jag är ändå jättenöjd och ser fram emot nästa utställning i Nordvik om 2 veckor. 


Alltid finast i mina ögon     


  


  


 

   Hummelviksgårdens Just My Bonnie   

      

 
 
Monica  Chippen, Figo & Karma

Monica Chippen, Figo & Karma

10 april 2011 10:55

Du och Bonnie är så fina tillsammans, ni ger ett lugnt och stabilt intryck både i och utanför ringen, och du är en jätteduktig handler Sara!! Bonnie är en ung, glad och trygg tjej som har framtiden för sig! Jag tycker att det ser jättebra ut!!
Kramiz
/Monica

http://www.chippen-figo.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Klingenberg - 10 januari 2012 20:05


  2012-01-09 kom de. 7 fina och pigga valpar, 3 är mycket övertecknade men supersöta. Allt gick jättebra och Gioia är så duktig med sina små. Se fler bilder på hemsidan.       Jag är stolt mormor! ;-)             ...

Av Sara Klingenberg - 2 januari 2012 17:33

Oj, oj vad jag är dålig på att uppdatera      Här kommer i alla fall en bild på Gioia, som varit dräktig i 52 dygn. Hon har nu flyttat hem till Carina och valparna beräknas födas fredagen den 13 januari. Följ K-kullens dagbok på Hummelviksgårdens...

Av Sara Klingenberg - 15 november 2011 21:36

3 st lyckade parningar blev det. Hundarna har fin kemi och Bubba är en väldigt trevlig och stabil kille som kompletterar Gioia, både till mentalitet och utseende. Nu längtar vi till ultraljudet om några veckor.                   ...

Av Sara Klingenberg - 26 oktober 2011 17:30

Nu är det spännande. Gioia har äntligen börjat löpa!   Mina tjejer brukar alltid följa varandra så när My började löpa i mitten av augusti var jag helt säker på att Gioia skulle börja två veckor senare.... men dagarna gick och det kom inget löp....

Av Sara Klingenberg - 21 augusti 2011 22:20

  Min sommar har varit helt underbar med massor av sol, bad och lek. Det har nästan varit för varmt för att träna så det har inte blivit så mycket av den varan. Nu förväntas Gioia gå in i löp om drygt en vecka. Hon brukar vanligtvis komma igång ett...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards