Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Bilder från utställningen

Av Sara Klingenberg - 15 april 2011 17:00

Jag fick de här bilderna från utställningen av Carina idag. Hon och sambon satt vid ringside och fotade. Tack snälla ni!


  


  


  


  


  


  


 



 
 
Kicki med 3 p

Kicki med 3 p

15 april 2011 17:52

Hej!
Jag tror nog minsann det är första gången jag trillar in hit.
Härlig blogg med härliga bilder!
Grattis till bra kritik och resultat på utställningen.
Själv vet jag inte när vi kommer oss ut i ringen igen, har ju smått hemma.
Förhoppningsvis iaf på Midnattsols hemma.
Ha det gött vi lär drälla förbi fler gånger

http://www.vindarnaviskar.n.nu

 
Gammelmatte Carina

Gammelmatte Carina

16 april 2011 07:40

God morgon!

Ja han tog bra bilder men jag måste lära honom vad det är för bilder man vill ha... :=)
Men han är under upplärning så det blir säkert bra när han är färdig! Hihihihihi
Bättre sent än aldrig med bilderna....

Tack för viltspårsträningen igår. Sambon undrade vad det var med Excellenta eftersom att hon var så trött på kvällssidan....
Kram kram så ses vi om inte förr på måndag

http://www.hummelviksgarden.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Klingenberg - 10 januari 2012 20:05


  2012-01-09 kom de. 7 fina och pigga valpar, 3 är mycket övertecknade men supersöta. Allt gick jättebra och Gioia är så duktig med sina små. Se fler bilder på hemsidan.       Jag är stolt mormor! ;-)             ...

Av Sara Klingenberg - 2 januari 2012 17:33

Oj, oj vad jag är dålig på att uppdatera      Här kommer i alla fall en bild på Gioia, som varit dräktig i 52 dygn. Hon har nu flyttat hem till Carina och valparna beräknas födas fredagen den 13 januari. Följ K-kullens dagbok på Hummelviksgårdens...

Av Sara Klingenberg - 15 november 2011 21:36

3 st lyckade parningar blev det. Hundarna har fin kemi och Bubba är en väldigt trevlig och stabil kille som kompletterar Gioia, både till mentalitet och utseende. Nu längtar vi till ultraljudet om några veckor.                   ...

Av Sara Klingenberg - 26 oktober 2011 17:30

Nu är det spännande. Gioia har äntligen börjat löpa!   Mina tjejer brukar alltid följa varandra så när My började löpa i mitten av augusti var jag helt säker på att Gioia skulle börja två veckor senare.... men dagarna gick och det kom inget löp....

Av Sara Klingenberg - 21 augusti 2011 22:20

  Min sommar har varit helt underbar med massor av sol, bad och lek. Det har nästan varit för varmt för att träna så det har inte blivit så mycket av den varan. Nu förväntas Gioia gå in i löp om drygt en vecka. Hon brukar vanligtvis komma igång ett...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards